Frukost dags

Sitter här hemma och äter frukost glömde köpa hem något till frukosten igår och kom på att mina mackor var slut men som tur var så hade jag rostbröd i frysen så det blev rostade mackor med kaviar.

Igår som sagt var jag och fixade ett nytt legitimation och fy fan säger jag bara vi åkte ändå till polisstationen till kl 15 för att slippa rusningen när alla slutar jobb mm. Men tro fan att det var lika mycket folk iallafall 3,5 timmar tog det. Men vi gick omkring i centrum och kollade lite i butiker och åt mat på Mc donalds och även där krånglade som f*n det var bara sommarstudenter som jobbade så jag fick vänta 20minuter på min hamburgare helt sjukt.

Har även nu bokat tågbiljetter ÄNTLIGEN så om ca 3 veckor åker jag och marcus upp till norrland till min härliga släkt och ska få se min fina kusin gifta sig. Jag har inte vart där uppe på säkert 10år så det ska bli väldigt kul. Skulle igentligen flygit upp men jag har fått flygförbud som jag har mina sammandragningar och då fick det bli tåg istället...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0