bm besök

Har precis vräkt i mig en kebabtallrik eller ja vräkt och vräk men ätit kanske är bättre ord.. Idag var vi som sagt hos barnmorskan och allt såg bra ut magen hade vuxit som den ska till och med mer en vad hon hade trott att den skulle :D Hjärtat slog på så perfekt som det alltid gjort och järnvärdet hade ökat från 102 till 109 så inte så mycket men ändå uppåt och det är väl bättre en neråt.
 
Pratade dock om mina samandragningar då dom har kommit tillbaka och har som sagt även fått mer "mensvärkssmärta" och idag har det vart sjukt mycket samandragningar och även "hårdare" mage samt illamående så har fått strikta ord om att fortsätter det så är det bara att åka in till förlossningen igen så har suttit nu sen jag kom hem och klockat och räknat dom men som tur är så har dom lugnat ner sig tack vare att jag bara vilat sen vi kom hem så håller tummarna på att dom försvinner annars blir det väl att ringa iallafall imorgon och höra vad dom säger.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0