Äntligen hemma!

Nu har jag äntligen kommit hem öppnat mig en burk cola och myst ner mig i soffan. Har haft det trevligt under kvällen ätit smörgåstårta gosat vove och pratat massor. Och idag var rocky för första gången hemma hos sin nya hundvakt och det hade tydligen gått väldigt bra han hade känt sig som hemma på en gång och hoppat upp i soffan och gosat med henne så det känns bra att det fungerade tur att han inte är blyg min lilla kille.

Åkte som sagt även till haninge c innan firandet idag och gick på hm hittade en massa bebis fynd och en blus till mig då jag är mycket nöjd! Så skönt för nu börjar kläderna till bebis växa på sig har även börjat köpa i lite större storlekar som 62 så  man har dom första månaderna klara och sen så vet man aldrig vi kanske får en bjässe till bebis redan från början :p




Och sen självklart var jag tvungen efter alla neutrala färger att ta något rosa =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0