3 Månader!

Idag är det exakt 3 månader tills våran älskade bebis kommer till oss <3 (eller rättare sagt är beräknad. ) Idag går jag även in i den 3dje och sista trimestern känns som om att allt har gått så fort. Det känns fortfarande som om det var igår vi var hos läkaren och han upptäckte graviditeten den som desutom skulle vart omöjlig och knappt kunnat ske.

Har även börjat nu med mina jävla (ursäka ordvalet) järntabletter och fy vad jag har fått ont i magen jag antar att det är tack vare dom mår även smått illa och känner inte alls något sug på att äta måste tvinga i mig mat... Ska ge dom någon dag till och se om det blir bättre men annars får jag försöka hitta andra bra sätt att få i mig skiten för det här tänker jag ej stå ut med.

så nu ska jag ta mig lite flingor och mjölk skulle göra mat men insåg att det är middags dags om någon timme så det blir något lätt istället.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0