Vårdcentralen.

Sitter just nu och väntar samtal i från vårdcentralen distriktsköterskan ska höra av sig måste ta mig dit och få någon salva.. jag har antagligen fått något eksem eller liknande nu under graviditeten kliar som F*n ska även kolla om det finns några bra allergitabletter jag kan äta nu har försökt läsa på om alla och det står att man ej får ta dom om man är gravid.
Eller jo tavegyl hittade jag som skulle vara okej men vill ändå höra med en läkare först innan jag stoppar i mig något.

Idag kommer inte mycket hända har kännt av foglossningen ganska mycket dom senaste dagarna speciellt i högra höften.. Får se om jag kanske tar mig in i barn rummet och river lite på väggarna annars blir det bara en hemma dag med rocky och någon promenad


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0