Starta bloggandet igen.

Har tänkt på det här med blogg ett tag nu hade ju en för väldans länge sen som jag skrev i men la ner den för att jag hela tiden glömde bort och skriva...
Men men det var då och nu är nu och här är jag igen.

Mycket har hänt den senaste tiden fick ju reda på för ca 3 veckor sen att vi väntar en liten flicka till september och det är helt underbart. Har även nu dom 3 senaste dagarna kännt av henne med massa buffar helt otrolig känsla innan har jag bara kännt av sprattel innan som har vart svårt och avgöra om det ens vad hon. Det verkar som om hon sover dagtid och är vaken kväll och natt för runt kl 22-23 börjar buffarna hehe sötkorven hoppas hon ändrar sömnbeteende innan hon kommer ut.
Är idag i v 21 = 20+4


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0