städ och bakning

har hitintills fått dagen och gå ganska bra faktiskt.. har plockat bort alla kartonger och annat skit som vi hade tagit ut ur gäst rummet så nu står dom inte längre i vardagsrummet. har städat i köket damsugit överallt och nu även bakat en tigerkaka som blev super god.


Har ju även fått veta av min barnmorska att jag har lågt blodvärde vilket jag även misstänkte då jag är konstant trött. Hon började dilla om järntabletter men nej tack!
Tänkte jag kan få i mig järn på annat sätt och gjorde blodpudding till lunch. Haha jag var säker på att jag tyckte om det men nja.. det dög men inte mer en det!
Men men nu blir det att vika lite tvätt och vänta på att marcus ska komma hem så vi kan äta middag och sen dega i soffan .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0