film&godis och delvis renovering.

Idag har vi haft Veronica här på fika rocky blev helt tokig när hon kom på besök man skulle kunna tro att han inte sett henne på en livstid sen låg han i soffan brevid henne och sov .. bortsätt ifrån när jag åt kaka då skulle det tiggas. När hon hade åkt hem skulle jag göra lite mat men däckade i soffan istället var så sjukt trött så blev mat när marcus kom hem istället så avancerad mat oxå köttbullar och spagetti.

Nu har jag och marcus stått och hållt på att riva väggar/tapet i barnrummet eller haha ja jag hjälpte till i kanske 30min sen tröttnade jag. Vi trodde ju bara att det var en tapet som satt uppe men ack så fel vi hade 4 jävla lager som ska tas bort jippe. MEN vi får vara glada åt att resultatet blir bättre i slutändan när vi gjort allt grundarbete.

Men nu så fort regnet har börjat avta så ska jag gå och handla lite cola och chips och sen blir det film framför tv'n jag är otroligt nog sugen på en romantisk komedi vilket jag ALDRIG är så får se vad jag får för reaktion på det.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0